2013. március 15., péntek

Power- Metcon



Ma gondoltam ráedzek a vasárnap második open próbálkozásra. Mindenek előtt tolódzkodtam egyet. A vége 45 kilóval volt 1 ismétlés. Ezután terveztem egy olyat, hogy minden percben 1 kör az open feladatsorból, amíg percen belül maradok. Ez nem sikerült valami jól, mert a nyolcadik percben kicsúsztam az időmből. De úgy voltam vele, ha már idáig eljutottam folytatom a feladatot, hátha kikerekedik belőle valami. Ha már 1 ismétléssel jobb lesz az eredményem, már nyertem jó pár helyet. A végén sikerült belehúznom, úgyhogy ez egy új 300 ismétléses csúcsom a wod-ban.

AM:

Dip 5reps, 44lbs+ 3reps, 66lbs+ 2x1reps, 88-99lbs

CFGO 13.2.                                                                                            300reps

PM:

Délután csak átmozgattam.
Kézenállásból nyomás, szigorúan csak erőből. Fej feletti guggolás, 1 ismétlések 100 kilóig. Majd minden percben 15 wall ball, 10 percig. Nem volt valami nehéz ez se, de jól esett. Ez volt az én "kardiom" a mai nap.

pHSPU 13-11-9reps
OHS 1reps, 132-154-176-198-220lbs

EMOTM 10'
15 wall ball shot


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése