2013. március 1., péntek

Friday- Power, metcon


Ma volt végre egy edzőpartnerem! Jó volt az edzés! A gyűrűn tolódzkódásnál csúnyán le is vert. 32 kilóval is ment neki az 5 ismétlés, nekem csak 23 kilóval sikerült. Ezután minden percben csináltunk kitöréseket meg dobozra ugrásokat. Ebben viszont én voltam a jobb, vagyis engem terhelt meg kevésbé. Ezután már csak egy rövid levezető wod volt, amiben 2 perccel hamarabb végeztem nála. Mindent összevetve nagyon jó nap volt! Akarok még ilyet! Még ha nem is volt az a legkeményebb!

Ring Dip 5reps, 22-33-44-50lbs

EMOTM 8'
8 overhead lunge, 110lbs
4 box jump, 32"

3rounds:
7 deadlift, 308lbs                                                                                 3'38
14 pull-up
21 double-under


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése