2013. május 29., szerda

Wednesday- WL, Power, Metcon

AM:

Reggel helyből szakítással próbálkoztam elsőnek. Nem volt az igazi azért, mert a teljes karnyújtást még nem nagyon akarja a szervezetem (a bal könyök miatt) így mindig egy centit hajlítva maradt a végén. Ezt leszámítva jól ment, pattant a súly, nem volt nehéz. Ezután rögtön csináltam is a széles kiállást, hogy erősödjön a derekam, meg nyúljon a kiállás. Ezek után már nem volt semmi a csak a kötelezők. Tarkón guggolás, a végén 3szor is ment a 130 kilóval a hat ismétlés. Jó lesz ez! Az evezés is kezd egyre könnyebb lenni, lassan lehet ezt is nehezíteni.

Power Snatch 4x2reps, 154lbs
Snatch-pull 5x3reps, 154-165-176-187-198lbs
Back Squat 6x6reps, 220-242-264-286-286-286lbs
Dumbell row 3x15reps, 2x53lbs

http://www.youtube.com/watch?v=1SujeU1hjb8

PM:

Délután vállból nyomással kezdtem. Semmi extra, 4x6 ismétlés 50 kilóba, elég könnyen. De utána! :D Jött a 30 burpee MU! Szép lassan kezdtem, 10 perc volt a cél. Ehhez 20 másodpercenként kellett egy ismétlést megcsinálnom. Ezt szépen tartottam is a második percig. Onnantól kezdve fél percenként csináltam egyet. Nem volt hibátlan a dolog. Volt 3 sikertelen próbálkozásom, ami így mellényben annyira nem esett jól. A végére csak sikerült befejeznem a feladatott még ha be is dőlt az időm. Sam ezt most te nyerted!

Shoulder-press 4x6reps, 110lbs

for time:
30 burpee- Muscle-Up with 22lbs weight vest                                                          13'51


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése