2013. május 30., csütörtök

Thursday- WL, Power, Metcon



Ma az idő legnagyobb hiánya miatt csak egyet edzettem.Viszont ma velem edzett a Matyi, és a végére elég jó kis edzést kerekítettünk a dolgokból.
Helyből felvétellel kezdtem, ami kérdéses volt a könyököm miatt. Szerencsére fájdalom mentesen tudtam felmenni a kitűzött 90 kilóig, amibe négyszer kettőt emeltem.
Ha a tegnapi muscle-up nem lett volna elég a vállaimnak meg a mellemnek, ma még egy kicsit rádolgoztam, hátha egyszer még erős is leszek. 6 ismétlést csináltam négyszer a 80 kilóba.
Ezek után már csak a kötelezők jöttek. Mellső guggolás 3szor 6 ismétlés 110 kilóba, majd evezés 3szor 20 kettő húszas kettlebell-lel.
Jöhetett végre a nagy csata! Face to face, csak én meg a Matyesz! Elvileg két különálló, rövid, pörgős feladat lett volna, de mint mondtam nem volt túl sok idő, ezért összeolvasztottuk a kettőt és lett belőle egy valamivel hosszabb, de még mindig rövid feladatsor. A végén sajnos kikaptam kerek fél másodperccel, de emiatt én nem aggódtam, mert ez a feladatsor inkább állt neki (volt tornász- judosnak) mint nekem és ha lett volna még két dobozra ugrás leverem! Jó edzés volt! Jó volt valaki ellen küzdeni! Kár, hogy kedden már utazik el Irlandiába.. :(


Power clean 4x2reps, 198lbs
Bench-press 4x6reps, 176lbs
Front squat 3x6reps, 242lbs
Dumbell row 3x20reps, 2x44lbs

For time:
10 wall ball shot
1 ring dip
9 wall ball shot
2 ring dip
8 wall ball shot
3....
..
..
1 wall ball shot                                                                                     8'40
10 ring dip

Than,

5 box jump, 32"
3 rope climb
5 box jump, 32"
2 rope climb
5 box jump, 32"
1 rope climb
5 box jump, 32"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése