2013. május 5., vasárnap

Sunday- WL, Power, Metcon

AM:

Ma délelött felvétel létrával kezdtem. Minden perc kezdetén nyomtam 20 duplatekerést, aztán jöhetett a felvétel. 115ig jutottam el, mert egyszerűen annyi idő elmegy a tárcsapakolással, hogy letelik a percem, és egy nagy kapkodás lesz az egészből! Még nem tudom, hogy oldjam meg a későbbiekben ezt! Majd fizetek pár diákmunkást, hogy pakoljanak helyettem! :D
A felvétel után jöhetett a kötelező guggolás. 125 kiló volt a vége, ebbe guggoltam duplákat 5ször.
Az edzés végén volt még egy két körös móka, külön köridőre, köztük pihenővel. Egész jó volt! A második körre ráéreztem az egykezes szakításokra, ezért is lett jobb a második! Jól esett, pedig nem volt könnyű. Lassan, de biztosan haladok!

Clean Ladder + every min do 20 Double-under                                                                 253lbs

Front Squat 5x2reps, 275lbs

2rounds, each time:
5 burpee- Muscle-up                                                                                                      3'53- 3'27
10-10 dumbell snatch, 77lbs
15 burpee- box jump
rest

PM:

Délután vállból nyomás volt az első feladat. Most valahogy nehéznek éreztem a 65 kilót, így nem mentem feljebb, ebbe nyomtam 5ször egy ismétlést.
Na ez után jöhetett a nap fénypontja a 20 perces feladatsorom. Az első kört megállás nélkül nyomtam taktika nélkül. Durrantam is rendesen. Na jó! A szakításokat nem egyben csináltam, a 70 kilóba 10 ismétlés sok lett volna. A második körben már taktikusan osztogattam az ismétléseket. Egy percet még így is lassultam az elsőhöz képest. Végeredményben elégedett vagyok, mert viszonylag folyamatosan ment le az egész és ha az életem múlna rajta még gyorsítani is tudtam volna!

Shoulder-press 5x1reps, 143lbs

AMRAP 20'
50 wall ball shot
40 swing, 1,5pood                                                                                                      2rounds+ 4WB
30 burpee
20 pull-up
10 snatch, 154lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése