2013. május 16., csütörtök

Wednesday- Final train


6rounds:
5 burpee muscle-up
1' rest

Bocsi, hogy tegnap nem posztoltam, de egy kicsit szarakodott a net, de már rendbe jött!
Reggel 6kor kezdtem a Budapest Barbell-ben. Majdnem 2 órát voltam ott. Ebből 10 percet "edzettem", ha volt annyi. A többi időmet is mozgással töltöttem, mozgás előkészítéssel meg ilyenek. Nem mondanék erről sokat csak annyit amit Lukács Attilának is mondtam. Ez a fél óra többet ért mint az elmúlt fél év! Az eddigi egyik leghasznosabb edzésem volt. Húzzá le a barbell-ba! Szóval ott kezdtem.
Aztán irány Dánia! Sose repültem még, de tetszett a dolog. Nagyon jó volt nézni fentről a tájat. Goggle maps élőben. Sima volt az utazás ezen része. Leszált a gép, 10 perc múlva már kezünkben a csomag és irány a busz. De hol a buszmegálló? Kérdezünk pár embert, dánokat, de nem tudják. Végül rájöttünk, hogy ott van velünk szemben. De akkor mért nem mondja meg, hogy arra szállj fel f@szikám?! Mindegy, fent vagyunk. Megyünk a Városháza felé ahol át kell szállnunk. Az átszállás sima lett volna ha nem túrják fel az egész várost holmi újabb metro építése miatt. Minek ide még egy metro? Ránézésre itt mindenki bicajjal jár. Mókás volt úgy megtalálni a buszmegállót, hogy az át van helyezve és a helyiek se tudják hol lehet. Néztük, hogy merről jön a m buszunk, merre megy és már meg is van a buszmegálló! Még egy 20 perc busz és szinte a szálás ajtaja elött le is szálltunk. Sajna a városépítés miatt hosszú, bolyongós volt a városban az utazás, de most már itt vagyunk, nagy gond nem lehet!
A szállás jó. Csendes, nyugodt, 6 kilométerre van a stadiontól. Tudunk mi is főzni, szóval nem kell foss kaját enni. Most már visszakerültünk a komfort zónába.
Holnap lesz egy kis városnézés, majd helyszini jelentkezés a versenyre és talán egy közös vacsi a magyarokkal.
Vazz!! Mindjárt kezdődik életem legfontosabb, legnagyobb megmérettetése!!!! Erről álmodtam éveken át! Megy a stressz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése