2013. május 7., kedd

Tuesday- Regional workouts, OHS, burpeeMU


AM:

Délelőtt rápróbáltam a pénteki 2-3. feladatra. A fej feletti guggolás gatya volt! A 90 kilóba csak 2 ismétlés ment. Elég gáz... 2 perc pihi és jöhetett a  30 burpee- muscle-up. Az időm nem lett világbajnok, de ennél menni fog szerintem bő perccel jobban, ami szerintem már jó lesz.
Miután végeztem ezekkel nyomtam még egy könnyed feladatsort aztán irány haza.
A burpee- muscle-up kiszívta a vérem..

7' ladder:
3 OHS                                                                                                                 198,2

rest 2'

for time:
30 Burpee muscle-up                                                                                    6'20

For time:
50 double-under
40 thruster, 45lbs
30 wall ball
20 T2B
10 C2B

PM:

Délután rámentem megint a fej feletti guggolásra, mert zavart a reggeli tré teljesítmény. 100 kiló volt a cél, Elösször 1, másodjára 2, majd harmadjára nagyon könnyű 3 ismétlés ment! Ez új csúcs és menni fog máskor is! Ezzel kezdek majd a versenyen. És a cél a 235 lesz és még egy két ismétlés 245be. Ha minden jól megy!
Az edzés végén nyomtam még pár burpee muscle-up-ot csak , hogy keringjen egy kicsit a vérem, de már későre járt így húztam haza! Holnap pihi, majd jön a többi feladat is!

OHS 3reps, 132-154-176-198lbs+ 1rep, 225+ 2reps, 225lbs+ 3reps, 225lbs            NPR!!!

3rounds:
6 burpee muscle-up
rest 1'


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése