2013. május 2., csütörtök

Thursday- WL, Power, Metcon


AM:

Reggel felvétel és lökéssel kezdtem. Elég nehezen mentek ki percenként az egy ismétlések azért, mert a kezem a tegnapi akcióm okán nem sok bőrrel rendelkezik. Igazából ez volt az egyetlen dolog ami problémát okozott a mai napon.
Ezután mellső guggolni mentem mert ahhoz nem kell a tenyerem. Felmentem 2 ismétlésekkel 130ig majd a lábam gyengesége miatt háromszor egyet guggoltam bele a dupla után.
Az edzés végén volt még egy nagyon laza átmozgató dobozra ugrás és láblökéses nyomással. Ez nem okozott semmi gondot, bőven percen belül végeztem velük, így volt rendesen pihenő. Hagytam a tankban rendesen.

EMOTM 10'
1 C&J, 220lbs

Front squat 5x2reps, 132-220-242-264-286lbs+ 3x1reps, 286lbs

every 2 min on the 2 min, for 8':
10 box jump
10 push-press, 132lbs

PM:

Délután gimnasztikai átmozgatással kezdtem, majd egy 12 perces feladatsort csináltam. Elég jól esett ez a feladat, és a lényeg, hogy nem kellett hozzá a tenyerem. Folyamatosan nyomtam a 12 percet. Bár nem épp a leggyorsabban, de este 9 tájékán ennyi is elég volt.

3rounds:
20 V-ups
30 double-under
5 skin the cat
rest 2'

AMRAP 12'
200m run
30 double-under                                                                              5rounds
20m walking lunge
10 burpee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése