2013. május 26., vasárnap

Saturday- Power, Metcon


A szombati edzés jobb híján kettő otthoni átmozgatásból állt. Reggel váll- hát gyúrás volt. Vállból nyomás, állig húzás, húzódzkodás, evezés formájában. Majd egylábas guggolás helyett asztalra fellépést csináltam a változatosság kedvéért plusz 20 kilóval. A délelőtti nem volt valami durva, de épp elég volt arra, hogy megnyugtassa a lelkem, hogy edzettem.
Délután sem vittem túlzásba. 1 perc munka, 1 perc pihenő, 5 kör burpee dobozon átugrás, homokban, egy játszótéren, doboz helyett mászóka felett ugrálva. Ez jó kis tüdős volt főleg, hogy egyre mélyebbre ástam bele magam a homokba ahogy haladtam az ismétlésekkel. A végén hazavittem magammal egy fél kilót a cipőmbe rejtve nehogy valaki észrevegye. Holnap már normálisabbat akarok edzeni!

AM:

Shoulder-press 5x10reps, 55-75-88-88-88lbs
High-pull 4x10reps, 88lbs
Stiff ring pull-up 3x10reps
One handed Dumbell row 3x15-15reps, 53lbs
Step-up to table 3x10-10reps, 44lbs

PM:

1' work/ 1' rest                                                                                         13-14-16-16-16reps
ME burpee- box jump over


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése