2013. május 10., péntek

Friday- CFGR Event 7-6



AM:

A mai nap azért küzdöttem, hogy végig tudjam csinálni a feladatokat. Sajnos kétszer sem sikerült.. Délelőtt nyomtam az utolsó feladatot. Szépen mentek a dolgok, talán túl szépen is, mivel így utólag nagyon azt érzem lehetett volna gyorsabban csinálni a kötelet és a felvételt is. Még így is majdnem sikerült befejezni 10 perc alatt, így bizakodó vagyok, menni fog ez jövő héten!

CFGR 13.7.
4rounds:
2 rope climb
100 foot sprint                                                                                              3rounds+ 2clean
4 squat clean, 225lbs
100 foot sprint
Time cap: 10'

PM:

Délután nyomtam a dagi rudas feladatot. Na ennél rosszabbul ritkán csinálok valamit! Itt minden elb@szodott ami lehetett. A duplánál bukdácsoltam, pedig az gond nélkül szokott menni. A hspu-nál volt egy csomó rossz ismétlésem aminek köszönhetően bukott a taktika, de itt még nem volt veszve minden. A lábemelést 4x10be terveztem, de azt nem terveztem, hogy a súlyemelő teremben olyan közel van a húzódzkodó rúd a falhoz, hogy egy normális belengésnél a bordásfalba verem a hátam! Szinte csak erőből tudtam lenyomni a 40 ismétlést, ötösével... Ezután már alig volt időm a lökésekre a fat bar-ral. És kb hihetetlen, de annyira jó vagyok, hogy gyorsabban ment a lökés, mint a lábemelés. A 15 perc végére pöcre- koppra fejeztem be a 30. ismétlést. Jó lesz ez is mivel szerintem odakint nem lesz fal a hátam mögött ami akadályozna a lábemelés kivitelezésében.
Az edzés végén még dobozra ugráltam egy keveset, mivel írtam, hogy nem éreztem rá tegnap. Ma ez is megvolt, rájöttem mi volt a hiba tegnap. Most jöhet a többi gyengeség felhozása!

CFGR 13.6.
For time:
100 double-under                                                                                             30STOH
50 HSPU
40 T2B
30 Shoulder to overhead with fat bar, 160lbs
90 foot front rack walking lunge with fat bar, 160lbs
Time cap: 15'

Box jump 5x10reps, 32"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése