2013. május 6., hétfő

Monday- Metcon, WL, Power


AM:

Ma nagyon jó napot zártam. Reggel volt egy  evezős, KB lengetős kézállásban fekvőtámasz gyakorlás. Szépen mentek az ismétlések még a vállam előfárasztása ellenére is. A harmadik kör azért ment sokkal gyorsabban, mert nem taktikáztam és a HSPU-t is egyben minden mindegy alapon nyomtam le.
A feladat után volt még kevéske tüdőtágítás tabata evezés formájában. Nem ment az ezer méter, de itt már nem is voltam 100%-os. Tetszett ez az edzés, föleg mível ma 1'35ös átlagot mentem az evezőgépen és nem volt olyan gáz mint én sejtettem! Haladunk, haladunk...

3rounds:
350m row
25 swing, 1,5pood                                                                         3'30, 3'35, 2'53
20 HSPU
rest 3'

Tabata row                                                                                           967m

PM:

Délután szakítottam egy keveset. Felmentem nagy súlyra és ennyi. A hátamat éreztem egy kicsit a tegnapi meg a ma délelőtti feladatoktól, ezért nem erőltettem a dolgot.
Persze a guggolás nem maradhatott el! Szépen mentek a dupla ismétlések 143 kilóba. Elég nehéz volt, de ekkora súlyba még sose guggoltam 5x2-t, szóval ez is alakul rendesen.
Az edzés végén volt még egy 4 körös intervallum feladatom, 3 perc pihenőkkel. Az elején még nem volt gáz, de a harmadik körben eldurrant a vállam és innentől kezdve lassított rendesen a sok nyomogatás... De a -10cm-es HSPU ment mint állat, pedig reggel is nyomtam 60 darabot a normál, "könnyű" fajtából! Ráadásul a 85 kilós beülve felvétel is pattant rendesen, elég könnyű volt!
Alakulalakula!!

Snatch 9x1reps, 88-198lbs
Back Squat 5x2reps, 314lbs

4rounds:
5 squat clean, 185lbs
10 deficit HSPU
15 pull-up                                                                                    3'35, 3'15, 3'37, 4'33
20 push-up
25 box jump
30 double-under
rest 3'


Mért nem tudok napok óta képet beilleszteni!?!?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése