2013. május 16., csütörtök

Thursday- Rest, registration






HÚÚÚ! Hát nem is tudom hol kezdjem!
Holnap kezdődik. Nem baj! Felkészültem. Holnap kezdődik! No para! Itt már késő aggodni. Holnap kezdődik!!! Kattogok mint álllllat!
Reggel kelés, kaja, bolt. Vissza haza, megint kaja. Irány a város! Tettünk egy kis kört a városban, mindent megnéztünk amit lehet, és érdemes. Gyönyörű a város. Sok zöld övezet, tenger, palota, kis hableány, stb. Nem ez volt a lényeg a mai napban.
Délután 5től kezdődött a helyszíni regisztráció a versenyre. Pontosan érkeztünk. Három dolog van ami mélyen megmaradt bennem. A többi csak mellékes. Az első az mikor a regisztrációs srác üdvözölt a Rebook CrossFit Games Regionals-on. Itt kaptam meg a regisztrációs csomagot, póló, gatya, stb. Majd két perccel rá jött a második. Megérkezett Annie! Naná, hogy ték ö pikcsör! Meglátta a pólót rajtam. Megkérdezte, hogy csapatban indulok-e, majd mikor mondtam, hogy individuals, gratulált és sok sikert kívánt. Tudom, hogy nem nagy dolog, bárkinek ezt mondta, de nekem mondta. És nem utolsó sorban találkoztam Annie-vel!! És a harmadik esemény az volt mikor Miko Salo-val csináltam képet. Elkészült a kép és én olyan zavarban voltam egy ekkora fenomén társaságában, hogy megköszöntem és már húztam is arrébb. Ő meg még kezet fogott volna, de ehelyett körbe nézett vállat vont és röhögött egyet. Mert én elhúztam... De ciki volt!
Érzem a hely erejét! Láttam a nagyokat. Mindet! Erőt adtak és most meg akarom mutatni! Szét akarom tépni a vasat! Ide nekem az oroszlánt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése