2013. május 1., szerda

Wednesday- WL, Power, Metcon


AM:

A délelöttöm nagyon jó volt! Szakítással kezdtem. Minden percben egy ismétlés 82,5 kilóval, 10 percig. Ja! Az utolsó percben, csak, hogy teszteljem magam nem egy, hanem 3 ismétlést csináltam. Sima volt az is így ez pozitív löketett adott.
Ezután minden percben tarkón guggoltam egyeket. 110 kilón kezdtem és minden percben raktam rá még ötöt. Egészen 155ig jutottam. Ez egy új egyéni csúcs tarkón guggolásból! Bizakodó vagyok, mert ez azt jelenti, hogy legalább 160 a normális maxom, vagy több.
Ezek után volt 2 körös kis szösszenetem. Elég jól esett, főleg mivel a második körben egyben sikerült lenyomni a MU-t (az elsőben 9 ment egyben), sokat fejlödtem ebben meg a kézenállásból nyomásban is. De majd tesztelem magam!
Az edzés végén még sétáltam egy 400ast kettő 35 kilós súlyzóval. Ez már csak a "tenyér simaságáért" volt. Meg azért mert jól esett! :D

EMOTM 10'
1 snatch, 182lbs

Ladder
1 rep Back Squat 242-253-264-275-286-297-308-319-330-341lbs                           NPR!!

2rounds, not for time:
10 rMuscle-up
20 HSPU
50 double-under
rest as you need as you can

400m farmer walk, 2x77lbs

PM:

Délután is jól kezdődött majd szaggatva ért véget! Rövid technikai bemelegítés, széles felhúzás, szépen, technikára. Majd 3 körös kis pörgetés annyi pihenővel a körök közt mint amennyi idő alatt lenyomtam a kört. Mondjuk itt durrant egy kicsit a vállam meg a mellem, mert a fekvőnél csak érintettem a mellkasom, nem kézelemelősen csináltam, a testsúlyom végig a kezeimen maradt, nem pihenhettek egy pillanatot sem.
A végén meg jött egy wod ami már nem kellett volna! Az elöző heti wod challenge-et nyomtam le. A reggeli szakítás, MU, és egyebek itt adódtak össze és a feladat elején leszakította az egész tenyerem. Lenyomtam azért mert nem hagyunk félbe elkezdett feladatot, de nem volt kellemes. Az időm ócska lett. A kezem a végén rendesen vérzett, most pedig nem sok bőr van rajta. Remélem holnap fogom tudni használni!

3rounds, not for time:
20m Hand Stand Walk
45s L-sit

Snatch high-pull 2x3reps, 132lbs+ 3x3reps, 154lbs

3rounds:
10 C2B
15 squat                                                                                                59", 1'04, 1'27
20 Push-up (touch&press)
1/1 - rest/work

9-7-5reps:
Bear complex, 132lbs                                                                                   9'45
rMuscle-up


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése