2013. május 3., péntek

Friday- Metcon


AM:

Délelött 3 darab 8 perces feladattal boldogítottam magam. Köztük 5 perc pihenőt tartottam. Részcéljaim voltak ezekben a feladatsorokban. Például mind a 4szer az evezést 1'40-es AVG-vel mentem, (ami nem is volt olyan gáz mint én gondoltam) meg ehhez hasonlók. Szépen tudtam ezeket a részfeladatokat teljesíteni szóval jó volt a délelőtti edzés. Mondjuk volt pár hátráltató kutya, meg az, hogy a tenyeremmel fogni még nem tudok, így egész nap az ujjaim végével fogtam mindent, hogy ne fossam le a bokám a fajdálomtól. De jól halad a gyógyulás útján! Remélem..

AMRAP 8'
250m row                                                                                                3rounds+ 1thruster
5 HSPU
10 Thruster, 100lbs

rest 5'

AMRAP 8'
40 double-under                                                                                      3rounds+ 20 push-up
20 push-up
10 pull-up

rest 5'

AMRAP 8'
20 box jump                                                                                             3rounds+ 4 dip
15 T2B
10 dip

PM:

Délután nem bírtam ki és muszáj volt valami erő feladatot is csinálnom. Persze azért nem a legdurvábbat csináltam, és nem is vittem túlzásba. Fej felletti guggoltam 1 ismétléseket 100 kilóig, majd 90be még egy duplát.
Ezután mentem tolni egy kicsit a szánt. 400 métert nyomtam, 2-t alacsonyan a nehezebb fajtából, visszafelé 2-t pedig a "könnyebb" magasabb pozícióban.
Az edzés végén pedig kalapáltam egyet falmászással kombozva. Ez elég vállas feladat volt, bár nem tudtam úgy tolni mint szerettem volna a tenyérkém miatt.
Holnap pihentettem magam, meg a tenyérbőröm is!

OHS 1reps, 132-154-176-198-220+ 2reps, 198lbs

400m prowler-push, 90kg                                                                              6'23

5-50-4-40-3-30-2-20-1-10reps
Hammerstirkes, alternating, 17lbs                                                                    7'43
wall-climbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése