2013. május 9., csütörtök

Thursday- Regionals wods 2.


AM:

Mivel tegnap pihentem még nem tudtam rápróbálni a szombati feladatokra. Ezt a hiányosságot pótoltam ma.
Délelőtt a 4x100-zal kezdtem. A wall ball sima volt, a C2B már annyira nem. Itt vesztettem a legtöbb időt. Rossz volt a taktikám. Ideje korán eldurrantam, borult minden  és onnan már b@szhattam. Az egylábas guggolást viszont egyben lement. Mondjuk kétszer megálltam lerázni a lábam 5-5 másodpercre. A szakításra meg már nem volt időm. Ha javítok a taktikámon végig fogom tudni csinálni a feladatott, de jelenleg ettől félek a legjobban.

for time:
100 wall ball shot
100 C2B                                                                                        45snatch
100 pistol, alternating
100 one arm dumbell snatch, 70lbs
Time cap: 25 min.

PM:

Jött a délutáni menet. Ezt én könnyebnek gondoltam. Az időm szörnyű lett. Nem tudtam úgy felpörögni mint kéne. Valahogy lementek az ismétlések, de lassú volt az egész. Érdekes módon a dobozra ugrálás nem volt az igazi. Szinte nyújtott lábbal szoktam érkezni a dobozra most meg szenvedés volt az egész. Ha csak azt gyorsítom már nyertem legalább egy percet. Úgy érzem nem vagyok az az edzés menő. De valahogy mikor teljesítenem kell mindig összeáll minden. Na! Ebben fejlödnöm kell még!

21-15-9reps:
deadlift, 315lbs                                                                                 7'15
box jump, 32"
Time cap: 8 min.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése