2013. május 31., péntek

Friday- Easy day



AM:

Délelőtt elég fáradtnak éreztem magam, ezért nem vittem túlzásba az edzést. Láblökéses nyomással kezdtem, de nem mentem nagy súlyra, mindössze 75 kilóig. Ebbe csináltam 3szor 5öt. Ezután megpróbálkoztam a regionális óta először a fej feletti guggolással. Nagyon könnyű súllyal (60kg) csináltam 4szer 5 ismétlést, az ize kedvéért. Nem volt gond, de az agyam még fél tőle, bár a testem csinálja reflexszerűen. Az edzés végén pedig a kötelező evezés volt. Nem volt se hosszú, se túl kemény, de ez is kell néha.

Push-press 6x5reps, 110-132-154-165-165-165lbs
OHS 4x5reps, 132lbs
Dumbell row 3x15reps, 2x55lbs

PM:

Délután volt időm 20 percet szundítani ami segített valamelyest a fáradtságomon. Nem terveztem a második edzésre se sokat. Henger, stb és egy laza Barbara. Kb minden kör 3 perc alatt sikeredett, amivel meg voltam elégedve a mai nap. Majd rá fogok próbálni később, pihentebb állapotban. Ezt azért rövidebb idő alatt be kellett volna húzni. Nem baj! Nekem jól esett! :D

"Barbara"

5rounds:
20 pull-up                                                                                             27'26
30 push-up
40 sit-up
50 squat
3' rest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése