2013. július 10., szerda

Wednesday

 
A mai nap nem igazán éreztem az erőt. A súlyemelést nem erőltettem, mert eléggé fostos izomláz van a testem különböző pontjain és nem éreztem úgy hogy ma szenvednem kéne a rúddal. Megcsináltam a kötelező vállból nyomást, fej feletti guggolást és evezést aztán egy nagyon gyilkos feladatsort. A feladatsorom nem volt vészes, de elég nagy volt a hőség és valamit elronthattam az egyik felvételnél, mert a bal kulcscsontom feldagadt és elég kellemetlen volt befejezni a maradék 25 felvételt. Annyit izzadtam mint egész évben nem és rendesen le is fárasztott a dolog. Pedig az idő egy nagy rakás.. Na de mindegy, ilyen időben ilyen teljesítményt lehetett nyújtani, ez ilyen.

warm up
2rounds:
10 C2B
50 double-under
10 T2B

Shoulder-press 3x2reps, 123lbs
OHS 3x3reps, 176lbs
dumbell row 2x20reps, 2x1pood

for time:
1000m row
20 C2B                                                                                                   17'48
30 clean, 154lbs
20 C2B
1000m row


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése