2013. július 23., kedd

Monday- Power-metcon, Weightlift


AM:

A múlt heti nagy pihenés után (nem is tudtam volna mást tenni mivel mozdulni nem bírtam) elég jól ment az edzés. Vállból nyomásnál csak úgy pattant a 2 ismétlés 67,5kilóba. A mellkasérintős húzódzkodás is elég könnyű  volt a súlymellény ellenére is. Avégén mellső guggoltam ahol kipattintottam 3 sorozaton keresztül háromszor a 125kilót. Ez a jelenlegi 3RM-em. Szerintetek nőt már azóta? :D
Két feladatsort csináltam meg ma. Az elsőnél súlymellényt viseltem, ami rendesen megnehezítette dolgom, főleg a dobozra ugrásnál. A második pedig egy 5 perces Cindy volt. Ez már csak a kötelezőnek mondható de elég jól esett ez az 5 perc pörgés!
Nagyon érzem az erőt! Jót tett a pihenés!

warm up
2rounds:
50double under
10 C2B
10 box jump

Shoulder-press 3x2reps, 148lbs
strict C2B 4x3reps, +23lbs
Front squat 3x3reps, 275lbs

"Lucky Seven"
AMRAP 7'
7 box jump
7 burpee
7 swing, 2pood
+ wear a 23lbs weight vest

AMRAP 5'
5 pull-up
10 push-up
15 squat

PM:

Délután volt idöm edzeni, mert kevesebb edzést tartok a nyáron. Lehet éhen halok, de legalább fitten!
A program egy kis súlyemelés volt gyakorlatonként 8 sorozat, szigorúan technikára, így nem mentem nagy súlyra. A szakítás jól ment, de a felvétel tragédia..

2 high-pull+ 2 power snatch, 8x132lbs
1 high-pull+ 2 power clean+ 1 push jerk, 8x176lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése