2013. július 1., hétfő

Monday- Power

 
Ma elég gyatrán éreztem magam. Fáradt voltam és gyenge. Ennek ellenére lementem a terembe és alapos henger- nyújtás után bemelegítettem, ami közben már éreztem, hogy ez nem lesz valami durrantós nap. 
Helyből szakítás és nyakból szakítás volt az első feladat. A lényeg a gyors mozgás lett volna, ami hol összejött hol nem. A hátam be volt állva, így annyira nem mentek a feladatok. Sőt még a tőkéről szakítgatás sem volt az igazi ugyanebből az okból.
Mentem tovább vállból nyomásra ami úgy ahogy ment. Hoztam a kitűzött súlyt és ismétlést. A mellső guggolásnál is hoztam a kötelező 3x3-at 120ba, de elég szenvedős volt. Itt döntöttem el, hogy ezt ma tényleg nem kell erőltetni. Gyorsan eveztem egyet és már mentem is haza.

warm up:
2rounds
10 C2B
50 double-under
10 burpee

1 power snatch+ 1 Snatch balance 4x154lbs
Block power snatch 4x3reps, 132lbs

Shoulder press 3x3reps, 132lbs
Front squat 3x3reps, 264lbs
dumbell row 3x17reps, 2x53lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése