2013. július 4., csütörtök

Thursday


Egész jó volt a mai edzés. Hoztam az eltervezett dolgokat. Beülve szakítással kezdtem. Nem mentem nagy súlyra, mert elöl maradtak egy picivel a dupla ismétlések. Meg tudtam fogni őket, de nem voltak az igaziak.  Ezután felhúzást csináltam, hogy hosszabb legyen a kiállás. Ezek már rendben voltak, magasabbra már nem is tudtam volna húzni. Megcsináltam ezután a fekvenyomásom, ami most elég kicsi súllyal volt kiírva, ezért a dinamikájára mentem rá. Annyira gyorsítottam amennyire csak tudtam, könnyedén pattintottam ki mindet. És végre jött a visszavágó! Csak én meg a 140 kiló a nyakamban. De lazán kipattintottam a 3x3 ismétlést, így ismét az ember győzött a vas és ember viadalában. :D A végén még gyorsan lepörgettem a könnyű súlyos evezéseket és már jöhetett is a HQ wod!
Jól ment a metcon, bár maradt benne pár másodperc, mert az egyik körben tököltem egy keveset a húzódzkodással. Amúgy minden egyben lement, jól is esett a dolog. Holnap folyt köv.

warm up
2rounds:
10 T2B
50 double-under
5 barMU

squat santch 4x2reps, 165lbs
snatch pull 4x3reps, 176lbs

bench-press 3x2reps, 160lbs
back squat 3x3reps, 308lbs
dumbell row 3x20reps, 2x1pood

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1reps:
C2B                                                                                                            8'01
box jump, 32"
GHD sit-up


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése