2013. július 8., hétfő

Monday

 
A szombati edzésemről nem írtam, mível nem volt semmi extra, csupán a mozgásom rakom össze Pesten egy kis barbell-es segítséggel. Ismét hasznosan telt az a pár óra amit ott töltöttem, megérte 3 órát utazni.
Ma elég jó nap kerekedett a végére. Reggel volt egy kis extra időm, ezért előre megcsináltam a vállból nyomást, ami jelenleg az egyik legfontosabb a mostani edzéstervemben. 3x3 ismétlés, 65 kilóval kicsit szenvedősen, de kiment. Sikeresen teljesítettem ezt a százalékot is!
Dél körül kezdtem a rendes edzésem. Helyből szakítás duplákkal kezdtem. A második ismétlések már nem igazán akartak sikerülni, ezért inkább csak egyeket csináltam, amik viszont a helyükön voltak. Ezután tőkéről szakítottam, hogy még gyorsuljon a mozgás, mert sose lehet elég gyors. Ezek most nagyon jól mentek, rá is húztam még egyet a tervezett 4 sorozatra.
A mellső guggolásnál ma hallgattam Attilára és hanyagoltam a súlyemelő cipőt. El is felejtettem mennyivel másabb nagy súlyos guggolás oly cipő nélkül. Elég fura volt, de még így is beletettem 4x2 ismétlést 125 kilóba. A guggolás után már csak a kötelező evezés volt a saját verítékemben való úszás előtt.
A metcon elég pörgős volt, bár a thrusterek nagyon nehezek voltak és ezáltal a futást nem tudtam igazán pörgetni. Végül is nem álltam meg pihenni egyszer sem, még ha a tempóm nem is volt a leggyorsabb.

Shoulder press 3x3reps, 143lbs

warm up
2rounds:
6 Muscle-Up
50 double-under
15 wall ball shot

Power snatch 3x2reps, 154lbs+ 3x1reps, 154lbs
Block snatch 5x3reps, 132lbs

Front squat 4x2reps, 275lbs
dumbell row 2x17reps, 2x53lbs

AMRAP 10'
10 double KB thruster, 2x1,5pood                                                          4rounds+  5thruster
200m run
20 double-under
10 T2B


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése