2013. július 28., vasárnap

Saturday- WL, Power- Metcon

 
Ma még mindig nem éreztem magam az igazinak. Beülve szakítással kezdtem. Úgy voltam vele ha még nem is megy gyakorlom kis súllyal. Meglepő módon egész jól ment. Könnyedén pattantak fel a súlyok. Felmentem 85ig, majd mivel ez is könnyedén megvolt feltettem 92,5re. Ez nem jött össze, pedig elég könnyedén fel tudtam pattintani. Csak bennem van még ez a hét. Ez a forma frissen kb 97 kilót jelent, ha nem többet. Ezután fej fölötti guggolást nyomtam, kis súllyal 3 ismétléseket. Ezután csináltam még pár fekvenyomást, majd evezést, hogy ellensúlyozzam a dolgot. Az edzés végén pedig levezetésképp 300 kalapács ütés folyamatosan. Ez elég jól esett kint a tűző napon. Ment volna tovább, még nem léptem ki a komfort zónából, de nem is ez volt a cél.

AM:

Squat snatch 5x1reps, 132-154-165-176-187lbs- 4fail, 204lbs
OHS 4x3reps, 176lbs
bench press 3x1reps, 220lbs
dumbell row 3x40sec, 66lbs

Hammer strikes 300reps, alternating

PM:

Délután hosszútávú munka volt végre valahára. 100m szántolás, 100m szánhúzás, a tolás még rendben le is ment. Ilyet már csináltam nem egyszer. Bár egyre nehezebb volt a feladat, mert frissen nyírt fűvőn csináltam és egyre inkább torlódott fel a lenyírt fű a toligép előtt. A húzás pedig egy nagy szívás volt. Nagyságrendekkel nehezebb mint a tolás. Főleg a megindítás! Ez tényleg szopó-ág! Ezután volt még 20 darab felvételem az erős ember rönkkel, talán ez tartott a legtovább. Itt párszor rám jött a hányinger, kezdett megsütni a nap, mert ez mind szabadtéren ment 4 körül. A pici csúszós pocak nem épp a legjobb ehhez a gyakorlathoz. A végén pedig 30 gumiforgatás a 320 kilós gumival. Ez már gyorsan lement és viszonylag könnyű is volt a többihez képest. Jó edzés volt és megvalósult a tervem is, fél óránál hosszabb terhelés.

for time:
100m sled-push
100m sled-pull                                                                              38'17
20 log clean, 195lbs
30 tire flip, 704lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése