2013. július 29., hétfő

Monday- Low power, Jeremy- WL


AM:

Hát én nem tudom mi van! Lehet a nagy meleg, vagy csak egyszerűen egy gyenge foss vagyok! Nem tudom, de eléggé nem megy mostanság ez az erő dolog. Vállból nyomásból meg húzódzkodásból még csak-csak teljesítettem amit akartam, de a guggolás elég gyatra! 3 ismétlések helyett csak egyek mentek. Azok is szenvedősen. Ez így nem járja! Kapja be a meleg ha amiatt van!
A feladatsorom se lett az igazi, nem éreztem, hogy úgy igazán tudnám pörgetni. Le is savasodtam rendesen, meg izzadtam is mint a ló. Szerintem a ez után olyan lehetett a vérem mint az alien-nek. És még így is egyéni csúcs ebben a feladatban. Bár az eddigi eredményt nem volt nehéz túlszárnyalni. A savasítás után azért nyomtam még egy savtalanító 5 perces átmozgatást, ami jól is esett és helyre állt a PH-m!

warm up
2rounds:
5 muscle-up
50 double-under
10 HSPU

Shoulder-press 3x2reps, 143lbs
strict pull-up 3x3reps, +66lbs
Back squat 4x1reps, 308lbs

"Jeremy"
21-15-9reps                                                                                        4'04 NPR!
OHS, 95lbs
burpee

EMOTM5'
5 C2B
5 Wall Ball shot

PM:

A délutáni edzésem jól telt. A szakítások a helyükön voltak, bár még látom hol lehet rajta javítani. A lökések nyakból, helyből se voltak gázosak bár itt már fáradtam és az utolsó sorozat már dadogott. Végeredményben ez az edzés úgy sikerült ahogy terveztem!

2 block power snatch+ 1 snatch balance 6x143lbs
back push jerk 5x3reps, 198lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése