2013. július 9., kedd

Thuesday


AM:

Délelőtt nem volt sok időm ezért csak súlyemeltem meg erősítettem. Helyből felvétel volt, helyből lökéssel. 100 kilóba raktam bele 5 ismétlést végig figyelve a technikára. Ezután volt a tökéről felvétel ami eléggé összeállt a mai nap, meg vagyok elégedve vele. Ezután már csak a kötelezökre volt idő, vagyis fekvenyomás meg guggolás. A guggolást ma is inov-ban nyomtam. Ma is elég fura volt így guggolni, de már nem annyira mint tegnap a mellső guggolás és sikerült teljesítenem a 140 kilós triplákat.

power Clean & push-Jerk 5x220lbs
block clean 4x3reps, 176lbs

bench-press 3x3reps, 193lbs
back squat 3x3reps, 308lbs

PM:

Délutánra kiment a testemből az erő. Nem igazán volt már kedvem mozogni, ami elég ritkán fordul elő. Hosszan készítettem elő a testem, hátha javul a helyzet, de nem sokat. Legalább elértem, hogy már nem akartam elaludni.. Rövid feladatsorom volt 80 kilós guggolásból nyomással meg mászül-áp-pal. Nem lett bajnok idő, de még így is jó, hogy volt erőm végig szenvedni az egészet. Rám férne egy alvás!

warm up
2rounds:
10 HSPU
20 jumping lunge
10 ab wheel

9-7-5reps rounds:
thruster, 176lbs                                                                                   8'53
Muscle-up


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése