2013. július 2., kedd

Thuesday


Ma már jobbnak éreztem a hátam, ezért úgy gondoltam edzhetek egy normálisat.
Kettő helyből felvétel, meg egy helyből lökés volt az első feladat ma. Egész jól ment, bár a lökések nem mindig voltak az igaziak. Ezután tökéről felvételt csináltam, hogy gyorsítsam a mozdulatot, ami szintén jól ment. Megcsináltam még a kötelező fekvenyomást, majd a guggolás jött volna, de a hátam majd szét szakadt már az elején, és bebuktatott az egyik ismétlés, így hagytam az egészet és mentem savasítani.
Ma Nancy-vel volt randim aki rendesen eldurrantotta a lábam, plusz a hátam is éreztem rendesen. Nem lett valami nagy idő, de ilyen körülmények között ez is jó volt.

warm up
2rounds:
10 HSPU
50 double-under
5 muscle-up

2 power clean+ 1 push jerk 4x198lbs
block power clean 4x3reps, 176lbs

Bench press 3x3reps, 182lbs
Back squat 3+2reps, 308lbs

"Nancy"
5rounds                                                                                11'17
400m run
15 OHS, 95lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése