2013. július 26., péntek

Thursday- Power, Metcon

 
AM:

Ma se volt valami jó napom. Kezdem azt hinni, hogy még nem pihentem ki magam a kötélmászásból. A fogásom nulla és az erőm se tért vissza. Fekvenyomás pehely súllyal épphogy ment, a guggolás 120 kilával extrém szenvedős. Tragédia a heti edzésem.
A feladatsorom az online selejtező feladatsora volt. Utólag láttam a Jurik Ádám videóját. Szépen taktikázott és nagyon jó időt ment. Talán nekem is ment volna ha nem fogy el a kezem már az elején, illetve ha valami taktika szerint dolgozok. Így eldurrantam és csak küzdöttem az életemért. Pár perc után a tenyeremen is leszakadt a vékonyka bőr, ami szintén nem segített. Lejtő...

warm up
2rounds:
10 C2B
50 double-under
10 HSPU

bench press 2x2reps, 182lbs
back squat 4x3reps, 264lbs
dumbell row 3x40sec, 1pood

Metcon:

21-15-9reps:
thruster, 95lbs                                                                                            15'57
pull-up
every min start 10 T2B

PM:

Délután nem akartam semmi extrát szakításra gyakoroltam, illetve erősítettem. Kábé csak a kötelezőket csináltam meg. Ma ez is elég volt.

snatch high pull 4x3reps, 176lbs
deficit snatch deadlift 4x3reps, 220lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése