2013. július 5., péntek

Friday


AM:

Nem volt sok időm délelőtt, ezért csak erősködtem reggel. Kettő beülve felvétel, egy ollózva lökéssel volt az első feladat. A felvételekkel nem volt gond, de a lökés nem volt az igazi. A bicepszem rendesen be volt állva a tegnapi húzódzkodástól, ami azért akadályozott a lökésben. A felhúzásokkal nem volt gond, ami ezután jött, elég magasra felröppentek. Lenyomtam még a kötelező vállból nyomásom, ami ma nem ment valami könnyedén, de teljesítettem, szóval haladunk! Ugyanez vonatkozik a mellső guggolásra is. Nehezen, de mentek az ismétlések. A harmadik sorozatban betakart a harmadik ismétlés, de leszartam visszaraktam az állványba a rudat és kis pihenő után csak azért is megcsináltam. Nem volt egyszerű...

2 squat clean+ 1 split jerk, 4x220lbs
Clean pull 4x3reps, 220lbs

Shoulder press 2x2reps, 132lbs+ 2x2reps, 143lbs
Front squat 3x3reps, 270lbs

PM:

Délután csak egy laza bemelegítés és után egy rövid feladatsor volt. Picit fáradtnak éreztem magam, szóval ez is épp elég volt. A vállaim meghaltak, és az alkarom is megkapta a magáét, mivel egy utánöntött golyóval nyomtam egy konditeremben, magnézia nélkül. Még így is mentek egyben a szakítás ismétlések, bár rohadt nehéz volt tartani már az első körben. A kézenállásból nyomás pedig egész jól ment ahhoz képest, hogy általában mennyire szarul megy. Holnap megyek Pestre, de majd írok mi volt! ;)

warm up
2rounds:
10 goblet squat, 53lbs
1-1 turkish get-up
10 box jump

21-15-9reps:
KB snatch 53lbs, left                                                                             8'15
KB snatch 53lbs, right
HSPU

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése