2013. november 4., hétfő

Monday- snatch-squat NPR, BOLQ1 fail


AM:

Elég rég jelentkeztem! Ennek több oka is volt. A legnagyobb az, hogy rohadtul nem volt időm a blogolásra, elég sűrűek a napjaim. Sok minden történt mióta nem írtam: fitparádé, kiszakítottam a 95kilót, felvettem a 125öt, beleguggoltam a 160ba, és a többi... Ma folytatom az írást, ha már szinte mindenki leállt vele! ;)
Tőkéről szakítással kezdtem a napot. Felmentem 85 kilóig, majd letettem a földre a rudat. Levettem 80 kilóra és belepattintottam 3 ismétlést. Elég könnyedén ment, pedig elvileg ez új egyéni csúcs! :D
Ezután vállból nyomtam. 70kilóról jöttem visszafelé 5 kilónként, és mindig eggyel több ismétléssel. Majd elkezdtem tarkón guggolni. Ez is jól ment a várakozással ellentétben. Elég nagy izomláz van a fenekemben a szombati edzéstől, ahol 80métert haladtam mellső kitörésben, 80kilóval. Na, de mindegy! Szóval beleguggoltam hármat 150be. Újabb egyéni! Ezt fogom még mostanság tesztelni mert úgy éreztem van még benne!
Ezek után már csak 3szor 4perc vállégetés jött, egyperces pihenőkkel. Eléggé adta a vállamnak!

Block Snatch 1rep, 187lbs
Snatch 3reps, 176lbs                                                      NPR!

Shoulder-press 1rep, 154lbs+ 2reps, 143lbs+ 3reps, 132lbs+ 4reps, 121lbs+ 5reps, 110lbs
Back squat 3reps, 330lbs                                               NPR!!

3rounds:
AMRAP 4'
10 def HSPU
10-10 KB clean, 2pood
30 double-under

then every 4min rest 1'

PM:

Délután gyors húzódzkodós bemelegítés után a londoni verseny első wodját akartam lenyomni. Ami sikerült is, csak csináltam feleslegesen 20 dobozra ugrást a feladatsor elején, ami el is vitt úgy egy percet, na meg értékes ismétléseket. Annyira nem érdekel, mivel nem neveztem. Csak kíváncsiságból csinálom meg. Az olasz selejtezőt is lenyomtam és oda is simán kijutottam volna ha adok le nevezést. Érdekes lesz, hogy ezek a feladatsorok hogyan sikerülnek, mert tavaly sehova se lett volna elég az akkori tudomány. Az openre mégis felszívtam magam. Jó jel, hogy az olaszt kipipálhatom! Kíváncsi vagyok az angolra is! *.*

EMOTM 5'
10 C2B

AMRAP 12'
20 lateral box jump
20 clean, 99lbs
20 lateral box jump                                                                      160reps
20 clean, 132lbs
20 lateral box jump
20 clean, 165lbs
20 lateral box jump
ME clean, 198lbs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése