2013. november 21., csütörtök

Thursday- C&J, row, swing, C2B


AM:

Gyors edzésem volt délelött, de még azóta is porzik a tüdőm! :) Csináltam egy Grace-t, pihentem egy keveset, majd még egyszer megcsináltam. 10 másodperc volt a különbség a kettő között. Elsőre a tavaszi időmet mentem, másodjára meg tízzel jobbat. Szóval jött egy új csúcs ma is! ;) Ebben hagytam még, elsőre eltaktikáztam másodjára meg éreztem az elsőt. Lesz ez jobb is!
Miután ez megvolt, ment egy kevés helyből felvétel és helyből lökés. 105ig mentem, mert elég erőtlennek éreztem magam közvetlen a dupla Grace után. Reggelre elég is volt ennyi!

"Grace"
30 C&J, 135lbs

rest 10'

"Grace"                                                                                  2'15
30 C&J, 135lbs

Power clean & Push-press 231lbs

PM:

Délután nagyon kevés időm volt, így bemelegíteni és nyújtani sem tudtam rendesen, de egy rövid menet azért belefért! :)

for time:
1000m row
50 swing, 2pood
30 C2B
100 double-under


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése