2013. november 20., szerda

Tuesday- def C&J, Front squat, MU, Isabelle, Grace, BOLQ3



AM:

Egész jó kis napot zártam! Minuszos felvétellel kezdtem amit megfejeltem egy helyből, meg egy ollózó lökéssel. A helyből lökés nem volt az igazi, de még az elfogadható tartományban mozgott. 
Ezután 3x5 könnyed ismétlés a fekvenyomó padon. Az erő-lködés végén pedig csináltam egy új rekordot, méghozzá hármat mellső guggoltam 132,5kilóba. Ez még engem is meglepett, mivel a derekam még mindig be van állva, amin ez sem biztos hogy segített! :D
Jöhetett a szokásos apcug a hétre. 5ször fél perc, minden percben 4 ismétlés. Ez elég finom volt, mert csak megérezte a fekvenyomást meg a guggolást a vállam.
Edzés végén pedig nyomtam egy Isabelle-t meg egy Grace-t, de mindkettő egy retek volt. A vállövem elszállt már a negyedik ismétlésnél, és ezután már csak szenvedtem. Ezek azok a feladatsorok, amiket érdemes edzés elején csinálni, vagy legalábbis nem 20 muscle-up után..

deficit clean+ push jerk+ Split Jerk 4x220lbs

Bench-press 3x5reps, 198lbs
Front squat 3RM, 292lbs                                                         NPR!!

5rounds, every 30" do:
4 Muscle-up

"Isabelle"
30 snatch, 135lbs

"Grace"
30 C&J, 135lbs

PM:

Délután a londoni selejtező utolsó feladatát csináltam. Ez sem volt az igazi mivel a vállam fáradt volt és ezt már az elején éreztem, illetve a duplatekerés régen ment már ilyen szarul! Mondjuk a keringésnek biztos jót tett! :D

BOL Q3
AMRAP 20'
50 wall ball shot
40 RKC swing, 2pood
30 down-up
20 pull-up
100 double-under


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése