2013. november 5., kedd

Tuesday- C&J NPR- KB snatch- MU- Press, OHS, GHD


AM:

A tegnapi edzésnek nyomai voltak ma. Alsótestem és vállam jól érzi magát! Minden ilyesmit mellőzve ma felvettem és kilöktem a 120kilót, amivel egy ideje már szenvedtem. A legnagyobb baj az volt vele, hogy könnyű volt! Bennem hagyta a szálkát, hogy hagytam még benne kilókat!
Ezután kötelező fekvenyomás, majd végre sikerült az 5 ismétlés mellső guggolás 127,5 kilóba. Legközelebb rakok még rá pár sorozatot, de ma elég volt belőle ennyi is.
A reggeli gyurmát pedig 100 ketyós szakítással vezettem le, 32kilóval. Ez eléggé adta a vállaimnak meg a derekamnak. Egész jól ment, bár nekem személy szerint jobban megy egykezes súlyzóval a szakítás. Na de pont ezért kellett most golyóval csinálni. Rövid volt és viszonylag gyors. Pont elég.

C&J 1reps, 264lbs                                                                   NPR!!

Bench-press 3x5reps, 198lbs
Front squat 5reps, 280lbs

for time:
100 KB snatch, 2pood                                                             7'35

PM:

Délután már éreztem a délelőtti szakítást a derekamban meg a vállaimban. Mondjuk ez nem zavart. Kikapcsoltam a zavaró gombot! :D
Apcug-gal kezdtem. Minden 30 másodpercben csináltam hármat, 4 percen keresztül. Ezt fel akarom vinni egészen 5ismétlésig, 5 percen keresztül! Az már egész jó lenne!
Ezután jött egy közepesen hosszú feladatsor, amiben leginkább a felülésekkel volt problémám. Elég rég csináltam már bármit is a GHD padon és ez érződött. Rendesen bezavarta a limbikus rendszerem! Összességében jó volt és a végére azért még meg is izzadtam egy kicsit! ;)

every 30" on the 30" for 4' do:
3 Muscle-up

AMRAP 15'
7 push-press, 132lbs                                                                 5rounds+ 4GHD
10 OHS, 132lbs
15 GHD sit-up


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése