2013. október 9., szerda

Wednesday- WL-Power, 3minutes



AM:

Délelőtt jól mentek a dolgok, bár nem használtam nagy súlyokat. Az edzés végén megpróbálkoztam egy kis tarkón guggolással. Hétfőn ez egyáltalán nem akart menni és egy kicsit el is voltam keseredve, de ez tényleg csak múló állapot volt. Ennek ellenére nem vittem túlzásba, egyszer beleguggoltam a 142,5be és hagytam is a dolgot szombatra. Majd akkor csinálok több sorozatot! :)

shoulder press 3x2reps, 121lbs

Snatch-pull+ tall snatch+ snatch balance 6x132lbs
Strict Snatch grip pull 4x3reps, 154lbs
Snatch-pull 4x3reps, 220lbs

Back squat 5reps, 314lbs

PM:

Délután az egyik FAF feladathoz hasonlót csináltam. Tavaly ezt már csináltam, és most összehasonlíthatatlanul  jobb lett. Az utolsó 3 perc azért elég foss lett, mivel elszakadt az ugrálókötelem és kölcsön kötéllel nyomom és valahogy ez nem az igazi! :( Amúgy jó kis tüdős feladat volt. Ajánlom mindenkinek! :)

warm-up
2rounds:
500m row
50 double-under

amrap 3'
7 DB thruster, 2x55lbs                                                 3rounds+ 4 burpee
7 burpee

rest 1'

Amrap 3'
7 swing, 1,5pood                                                         5rounds+ 2 pistol
7 pistol

rest 1'

amrap 3'
7 deadlift, 220lbs                                                          2rounds+ 8 double-under
50 double-under


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése