2013. október 1., kedd

Tuesday- Snacth- Squat PR, Metcon


AM:

Ma jó napom volt, bár a szakítás nem ment jól. Ezen mondjuk nem aggódom mivel tegnap meg annál jobban ment. :D Viszont nem akartam ma túlzásba vinni a guggolást, ezért inkább guggoltam egy új 3 ismétléses csúcsot! A videon látszik, hogy nem volt olyan nehéz mint ahogy én azt vártam. Hagytam benne rendesen. ;)

snatch-pull+ tall snatch+ snatch balance, 5x132lbs
deficit snatch-pull 4x3reps, 209lbs
Strict legged snatch grip high-pull 4x3reps, 154lbs

Bench-press 5x5reps, 187lbs
Dip 1reps, 44-88lbs
Front squat 3RM, 286lbs                                                       NPR!!


amrap1'
ME wall ball shot, 35reps

PM:

 Délután éreztem magam lendületet. Jó kis feladatsorom volt, amit tavaly ilyenkor már egyszer lenyomtam, de valamiért nem lett felírva az idő. A lényeg, hogy tök jó tüdős volt, meg a végére hiába fáradtam el mégis feltöltödve hagytam el a termet. Meg rohanva mert késésben voltam! :D

warm-up
2rounds:
5 muscle-up
50 double-under
10 T2B

2rounds:
21 swing, 1,5pood
15 C2B
9 OHS, 132lbs                                                               15'26
21 deadlift, 220lbs
15 HSPU
9 burpee- pull-up
20m overhead walking lunge, 44lbs plates


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése