2013. október 7., hétfő

Monday- Snatch-Power, Row-C2B-STOH


AM:

A szombati széles elemelés ma visszaütött a hátamban, ennek ellenére a délelőtt egész jól kezdődött. Ment a vállból nyomás, ment a szakítás és a felhúzás is. Majd úgy ahogy, de ment a húzódzkodás is. Majd mélyrepülést vettem. És tarkón guggolásból egyetlen egy nyavalyás ismétlést tudtam produkálni a 142,5 kilóba. Igen. Ebbe a súlyba többször is beleguggoltam már 5 ismétléseket. Most meg semmi. Mondjuk nem a lábamban lehetett a hiba. Ennek az örömére guggoltam 3x3 ismétlést 120 kilóba, a guggolás mélypontján várva egy másodpercet. Remélem holnapra javul a helyzet a mellső guggolásig!

Shoulder-press 3x3reps, 138lbs

snatch 1rep, 198lbs+ 6x1rep, 176lbs
Snatch-pull 4x3reps, 220lbs

Pull-up 3x2reps, 77lbs
Back squat, pause the bottom 3x3reps, 264lbs

PM:

Délután az alsó testem még mindig ramaty volt. Az evezés nem is ment csak 1'45ös átlaggal, ami elég gáz ha azt nézzük, hogy simán szokott menni az 1'40es átlag ezer méteren. A többi már viszonylag jól ment. A cél a feladatsorra 10 perc volt, ami sikerült is szóval maradt bennem kb 2 perc! Gatya volt a mai nap!

warm-up
2rounds:
5 muscle-up
15 jumping squat

for time:
1000 row
then, 5rounds                                                                      9'40
5 STOH, 154lbs
10 C2B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése