2013. szeptember 30., hétfő

Monday- PR, Row-Thruster-Burpee


AM:

A napot vállból nyomással kezdtem ami jó szarul metn ezért hagytam is a francba. 
Mentem inkább szakítani ami viszont nagyon jól ment. Egyiknél sem gondolkoztam, hogy most beülve vagy helyből. Csak csináltam és ott kaptam el ahol megállt a levegőben. Így történt, hogy a 90 kilót majdnem helyből szakítottam, olyan magasan kaptam el. Ezek után tudtam, menni fog a 95! És ment is! Elég simán! Annyira, hogy mikor kiszakítottam Dóri azt mondta, hogy feltehetném ma nagyobb súlyra, biztos kimenne ez többel, akár 95tel is. Hát aztán mondtam neki, hogy ez volt az... ! Ezután a felvételek és lökések jóformán azonos súllyal pattogtak rendesen.
Húzódzkodtam még ma 45 kilóval egyet, de nem erőltettem többel. Ma nem az ő napja volt. Majd guggoltam 142,5be ötöket. Na jó! a harmadik ötös nem sikerült. De ha láttátok volna az első ötös első ismétlését, azt se mondtátok volna meg, hogy kettő fog menni. Elég szarul ment, fáradt volt már itt a combom. 
Az edzés végén pedig mentem egy egyperces open-burpee-t. Sikerült többet mennem mint tavasszal mikor legutóbb csináltam. Szóval ez is jó jel! ;)

shoulder press 2x1reps, 154lbs

snatch 1rep, 209lbs                                                                  NPR!!
3Clean& 3Jerk 3x215lbs

pull-up 1rep, 99lbs
back squat 2x5reps, 314lbs+ 4reps, 314lbs

1' ME burpee: 25reps

PM:

Délután nagyon jó kis feladatsorom volt. Elég kemény volt, de nagyon élveztem. Rendesen tüdőztetett! Méltó zárása volt a mai napnak.

warm-up
2rounds:
10 HSPU
50 double-under

AMRAP 12' (ladder)
100m row
3 thruster, 132lbs
3 bar facing burpee                                                                4rounds+ 8thruster
200m row
6 thruster, 132lbs
6 bar facing burpee
300m row
9.....
.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése