2013. szeptember 1., vasárnap

Saturday- WL-Power, Thruster-C2B


AM:

Reggel arra keltem, hogy a derekam meg a lábam rendesen be van állva. A felvétel és lökés mai adagjában fel kellett mennem 108ra. Ami azért így nem tűnt a legkönnyebb feladatnak. A felvételek könnyedén mentek, a lökések már nehezebbek voltak. De végül is duplát még sose raktam bele ekkora súlyba, nemhogy kétszer is. Végeredményben kipattintottam a súlyt és mentem is tovább mint a gyorsvonat. Az edzés többi része szépen lement, nem volt akkora nagy kihívás.

C&J 2x2reps, 237lbs
Clean-pull 4x3reps, 176lbs
OHS 5x5reps, 176lbs

Bench-press 2x2reps, 182lbs+ 2x2reps, 192lbs

EMOTM 5'
10 barbell row, 110lbs

PM:

A délután elég szenvedősre sikerült. A feladatsoromban meglepő módon nem a mellkasérintős húzódzkodás, hanem a thruster-ek okoztak gondot! Nagyon lassan tudtam csak csinálni őket. Igaz, hogy a lábam meg a derekam délutánra se sokat javult és nem tudtam valami dinamikusan csinálni a guggolásokat, így a nyomás része eléggé erőből ment. Ja igen! Kb 30 húzi után szépen felszakadt a tenyerem, ami megint csak "segített". Na jól van! Most már elég a rinyálásból!

warm-up
2rounds:
5 muscle-up
50 double-under
10 HSPU

for time:
5 thruster, 110lbs
10 C2B
15 thruster, 110lbs                                                                    12'35
20 C2B
25 thruster, 110lbs
30 C2B
35 thruster, 110lbs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése