2013. szeptember 24., kedd

Tuesday- WL-Power, LTDQ2


AM:

A tegnapi kirobbanó erő ma is érződött. Vagyis eléggé lefáradtak benne az izmaim. Ehez mérten nem tudtam nagy súlyokat használni. Kivéve a mellső guggolást amiben sikerült befejezni az 5x5ismétlést a 120 kilóval. Nem volt egyszerű, de sikerült. Megyek is majd feljebb a súllyal! 3:) A lábaim meg a derekam úgy be van állva mint a gerely! Ehhez jön egy pinduri bickó meg csukja, de amúgy minden épp és harcra kész! :D Érzem, hogy napról napra egyre erősebb vagyok!

1 snatch-pull+ 2 tall snatch 5x143lbs
Snatch-pull 4x3reps, 220lbs

Bench-press 5x5reps, 176lbs
Dips 2-1-1-1reps, 83lbs
Front squat 5x5reps, 264lbs

EMOTM 5'
10 Snatch grip row 121lbs

PM:

Délután eléggé égett az izmom. Füstöltem rendesen! :D A bemelegítés után neki kezdtem a év eleji londoni verseny második selejtező feladatsorának. Egyetlen célkitűzésem volt ezzel szemben, ami sikerült is. Mégpedig, hogy egyben, megállás nélkül menjen le a 90 labdázás a feladat elején. Mondjuk ennek megvolt az ára. Elégé le is fárasztott és utána már nem voltam képes semmi értelmes alkotására. Vagyis jó szar lett az időm. Eléggé haldokoltam. De nem baj, mert nem is a minél jobb idő volt a célom, hanem a testem kinyírása.

warm-up
2rounds:
10 HSPU
50 double-under
10 OHS, 45lbs

for time:
90 wall ball (unbroken)
70 KB snatch                                                                       16'35
50 box jump over
30 T2B
10 MU


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése