2013. szeptember 26., csütörtök

Thursday- WL-Power, STOH-MU-Burpee


AM:

Ma is maradt a jó forma. Az izmaim teljesen ki tudták magukat pihenni az új masszázs-henger-sodrófa-izé-bizém miatt. Az idegrendszerem volt egy kicsit ma fáradtabb, de adtam is neki a terhelést szóval nem csodálkozom. Tőkéről szakítással kezdtem. Fel kellett mennem a 2 ismétléses maxomig. Az edzés elött 85 kilót terveztem, ami sikerült is. Nem is aggódtam emiatt, mert a 80 kiló is még ment helyből. Szóval tudtam, hogy be fogok férni a 85 alá is! Új egyéni csúccsal kezd a napot! :D
Ezután jött egy kis könnyű súlyos felvétel és lökés gyakorlás, majd állványból lökögetés.  Itt "csak" 100 kilóig mentem, amik pattantak is rendesen. Ma benne van a bugi a lábamban!
Jöhetett végre a mellső guggolás. Úgye ha teljesítek egy súllyal 5x5 ismétlést emelek a súlyon. Ma is ez volt, vagyis emelt súlyon kezdtem neki. 122,5be még négyet se guggoltam soha nem, hogy ötöt! Két ötös erejéig volt bennem kraft, majd a harmadiknál az ötödik betakart, így csak négy lett belőle. Na itt jött ki az idegrendszeri fáradtság! Nem baj! majd jövő héten megcsinálom!
Végül jött a kötelező evezés, ami most elég sima volt. Majd egy maxos lábemelés, ami nem sikerült a legjobban mert a fogásom már eddigre eléggé elfáradt és ez elég nagy gátját szabta értelmes ismétlésszám összehozásának. Legalább lesz mit megdönteni!

Block snatch 2RM, 187lbs                                                NPR!!


2Clean& 2Jerk 2x182lbs
Split jerk 5x2reps, 220lbs

Front squat 2x5reps, 270lbs+ 4reps, 270lbs

EMOTM 5'
10 snatch grip row, 121lbs

ME UnBroken T2B: 27reps

PM:

A délután is egész jól telt bár messze nem voltam csúcsformában. Elég fáradtnak éreztem magam. Ennek ellenére lementem lenyomni az adagom. Nem volt hosszú a feladatsor, meg nem is volt túl nehéz. A köröket egyben túdtam le megállás nélkül. A körök közt viszont pihentem 20 másodperceket. Nem azért mert kellett, egyszerűen csak tényleg nehezemre esett ez a délutáni tréning. Majd holnap!

warm-up
2rounds:
10 C2B
50 double-under
10 ring dip

amrap12'
7 STOH, 165lbs                                                           7rounds+ 4STOH
2 muscle-up
7 burpee


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése