2013. szeptember 22., vasárnap

Sunday- Triceps strain, Small NPR's, DT


Ma csak egy edzés volt a porondon. Ez is elég volt, mert nem éreztem ma a kraftot. Eléggé izomlázam van a tricepszemben, ami eléggé gátolta a vállból nyomás és fekvenyomás maxolásomat. Be is fuccsolt a dolog. Legalább az utána lévő fej feletti guggolás ment elég simán. Könnyedén pattantak az öt ismétlések, csak már nem akartam emelni a súlyon félúton.
Majdnem el is felejtettem, hogy ma pár Thor-os kollégával edzettem. Ezért nem sok időm volt gondolkozni két gyakorlat között, illetve néztünk max ismétlés apcugot, illetve duplatekerést, persze unbroken. A gyűrűzgetésre se volt épp a legjobb a mai nap. Végül is sikerült egyel többet csinálni mint legutóbb, de szerintem van még benne pár darab. Majd megnézem ép karokkal is. A kötélnél is sikerült újat alkotni, de sajnos csak párral lett több mint a legutóbb, mert béna voltam és véletlen elakadt a kötél. Pedig bírtam volna még egy darabig. A fenébe is! Mindegy, végül is még így is javítottam két gyakorlaton.
Az edzés végén pedig lenyomtuk a "DT" nevezetű feladatsort. Személy szerint én hagytam benne pár percet. Nem voltam ott igazán fejben. Már az elején nem csináltam valami gyorsan az ismétléseket és a végére se javult a dolog. Szépen lecsordogált a feladat, ebben is új csúcsot mentem. Mi lett volna ha még fejben is jobban ott vagyok.
Mindent összevetve jó edzés volt a mai. Jó társaságban edzeni, nem egyedül. Feltöltöttem, és újult erővel folytatom az edzéseket.

Shoulder-press 1rep, 154lbs
Bench-press 1rep, 220lbs
OHS 5x5reps, 176lbs

Max rep unbroken muscle-up, 12reps                                               NPRs!!
Max rep unbroken double-under 174reps

"DT"
Five rounds for time of:
155 pound Deadlift, 12 reps                                                         9'35
155 pound Hang power clean, 9 reps
155 pound Push jerk, 6 reps

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése