2013. szeptember 14., szombat

Low intensity week


Az elmúlt héten nem sok mindent csináltam. Pihenős hetem volt. Összesen 3 nap volt edzés. Ebből kettőn jóformán nem csináltam semmit. A main volt végre egy kis wodolás, amúgy csak powerkedtem. A lényegesebb dolgok amiket csináltam a héten: tarkón guggolás 155ig (Eddig is ez volt a max), mellső guggolás 140be (137,5 volt a régi csúcs), szakítás 92,5kg, és háromszor is felkaptam  a 120at, de nyomi voltam és elöl maradt a lökés mind a háromszor. Ha rámegyek mondjuk 125re, akkor lenne ebből is egy csúcs, de így se baj. Elég simák voltak a felvételek. Majd következőnek kilököm, és felkapom a cuccosokat! :D JA! és megcsináltam a legújabb HERO-t is a "The Don"-t. Hát lehet, hogy egy hét kihagyás után nem ezzel kellett volna kezdenem... Füstöltem rendesen, és benne hagytam jó pár percet! Minden mindegy, mert jól sikerült a pihenős hét és most eléggé harapós vagyok!! ;)

back squat 220-341lbs
front squat 220-308lbs                                           NPR!
snatch 204lbs                                                              NPR!
C&J 3x264lbs (jerk is fail)

"The Don"
For time:
66 Deadlifts, 110 pounds
66 Box jump, 24 inch box
66 Kettlebell swings, 1.5 pood
66 Knees to elbows
66 Sit-ups                                                                                    36'57
66 Pull-ups
66 Thrusters, 55 pounds
66 Wall ball shots, 20 pound ball
66 Burpees
66 Double-unders

A második videónál azt a kék pólós-cica nacis kis emberkét kell figyelni a háttérben! :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése