2013. szeptember 4., szerda

Tuesday- WL-Power, Deadlift-Wall ball

AM:

Délelőtt elég fáradtnak éreztem magam, nem is volt sok kedvem edzeni. Erőt vettem magamon és azért elmentem. Nem bántam meg, de eléggé szenvedtem, főleg mentálisan. A súlyemelésnél minden rendben volt. A helyén voltak az ismétlések. Ez elmondható az erő blokkról is bár mint mondtam eléggé fáradt voltam, de hoztam a kötelezőt. A legszenvedősebb talán a guggolás volt, pedig nem éreztem nehéznek a súlyt. Ezzel ellenben az evezés pedig túl könnyű volt. Na mindegy, nem sok kedvem volt....

Snatch 3x2reps, 165lbs
C&J 3x2reps, 209lbs

Bench-press 3x2reps, 204lbs
Dip 4x2reps, +77lbs
Front squat 5x5reps, 248lbs

EMOTM 5'
10 snatch grip row, 88lbs

PM:

Délutánra egy kicsit jobban felébredtem, de nem kerültem abba a "széttépem a rudat" állapotba. Nem is nyomtam hosszú feladatsort. Kifejezetten rövid volt. Hallgattam a testemre, nem vittem túlzásba. Föleg így két nappal az edzőtábor elött. Hehe! Szerdán indulás!

warm-up
2rounds:
50 double-under
15 KB deadlift, 2pood
15 thruster, 45lbs

5rounds:
5 deadlift, 264lbs                                                                                6'15
20 wall ball shot


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése