2014. február 16., vasárnap

Central Europe Throwdown 2014


Vasárnapra esett az idén elsőnek megrendezett CET. Nagyon közel volt az openhez, ezért nem különösebben készültem rá, de azért ennél az elszomorító eredménynél jobbat vártam magamtól. Viszont jó volt ilyen sok magyart látni egy nemzetközi versenyen, egész családias volt! :D
Az utazás egész kalandos volt, de időben érkeztünk és ki is tudtam pihenni magam másnapra. Tök nyomi analfabéta vagyok ezért nem vettem észre, hogy kihirdették mar előző nap a feladatsorokat (mondjuk még mindig nem tudom hova), így csak aznap tudtam meg mi var rám!

W1:

Ez nem az én versenyszamom most. Volt egy bicepsz huzodasom, ami miatt meg mindig nem teszem be a helyére a lökést, kicsit elől marad, amit viszont derékbol kompenzaltam. Ezért a derekam megereztem a csak azért is eroltetestol, viszont az eredményem meg fos lett. Piff!

3RM jerk on the ground
Every ascent start 5 HSPU

W2:

Ennél a feladatnal nekem picit nagy volt a súly, illetve éreztem a derekam. Egyszerűen nem tudtam erőt kifejteni a szakítások közben így lassan haladtam és a futásra alig maradt idom. Ez is egy olyan feladat volt amit meg magamhoz képest is szarul nyomtam. Nincs kifogás! Ilyen lett és kész!

Amrap 10'
3rounds:
20 T2B
5 snatch, 80kg
ME run

W3:

A harmadik feladat végre egy olyan volt amire mostanában készültem, Open jellegű. Jó volt a taktikam, egész jól toltam, bár nem sikerült befejezni. Sajnos ezzel mar nem tudtam eleget hozni a helyezesen és a középmezőnyben maradtam.

For time:
50 double under
40 wall Ball shot
30 C2B
20 burpee box jump with 50kg slam Ball
30 C2B
40 wall Ball shot
50 double under

Time cap: 15'

Result: 2l. Place

Jó volt a verseny, jól éreztem magam. Egy hét pihenő jön majd az utolsó simítások az openig. Mindennek ellenére úgy érzem felkészültem rá és megint ott leszek daniaban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése