2014. január 22., szerda

Wednesday- clean, press, squat, Open wod


Ma a szokasossal ellentétesen délután volt csak idom edzeni, ráadásul tok egyedül voltam a teremben, így elég síri volt a hangulat.
Felvétel komplexxel kezdtem, aminél az ölből felvétel kicsit dadogott, de a végen nagy szenvedések árán csak megoldottam a dolgot.
A felvételek után könnyű vallbol nyomás, majd huzodzkodas volt. A gyurmázás végen pedig felmentem tarkon guggolasbol 150 kilóig. Az először betakart, mert nem koncentraltam normálisan. Vissza pakoltam a rudat és megmakacsoltam magam és csak azért is megcsináltam. Végeredményben  a pattant a második ahogy az kell.
A feladatsorom egy Open feladat volt 2011ben. A tavalyi eredményemhez sikerült hozzátennem meg több burpeet. Aminek nagyon örülök, mert a szokatlan időpont miatt nem voltam a topon.
Az edzés végére rátettem meg egy kis kardiot, amitől durrant a szelesem rendesen.
Holnap délelőtt edzek, akkor majd jobban megy. Remelem...

1 squat clean + 1hang squat clean + 1 Split jerk 2x100kg + 2x105kg

Shoulder press 2x2reps, 60kg
Weighted pull-up 2x2, 32kg
Back squat 1rep, 150kg

CFGO11.?.
Amrap 10'
60 bar facing burpee
30 OHS, 55kg
10 muscle-up

Emotm 8'
12 C2B.                                 Alt.
12 deadlift, 100kg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése