2014. január 29., szerda

Tuesday- block snatch, deadlift, metcon



A kedd mar a harmadik edzés napom volt egymás után.  Éreztem magamban egy kis fáradtságot. A vadlim meg a derekam teljesen készen volt, amin segített valamit a hengerezes, de nem sokat.
Tőkérol szakítással kezdtem. Nem volt az igazi. Minden második ment csak a helyére. Dadogott rendesen.
Jöhetett meg a könnyű, dinamikus vallbol nyomás. Majd az elemeles létra. Itt 100rol indultam, és minden 90 másodpercben tettem hozza plussz tíz kilót. Csak 180 kilóig mentem, mert mint mondtam a derekam készen volt, ami rendesen visszafogott.
A feladatsorom 12 perces volt és a Petitol csortam, eléggé megtetszett. A felvétel és lökesek 80 kilótol voltak csak "nehezek". A vadlim a burpee közben viszont úgy fajt, mintha tűvel szurkalnak. Valahogy tuleltem, és az utána jövő minden percben feladat mar csak átmozgató volt. Jól fog esni a szerdai pihi!

Block snatch 3x1reps, 70kg+ 3x1reps, 75kg

Shoulder press 3x2reps, 55kg

Deadlift ladder:
Every 90" 1rep.                          180kg

Amrap 12'
10 burpee
5 C&J (60-65-70-...)

Emotm 8'
12 C2B
20 wall Ball shot


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése