2014. december 11., csütörtök

Italian Throwdown 2014



Már nagyon vártam ezt a versenyt! Készültem is rá rendesen, bár visszagondolva lehet a HCC Gálára nem kelett volna elmenni, mert az is egy hét mínuszt jelentett a felkészülésben.
Endrével mentünk kettesben Szegedről egy autóval, mivel úgy alakult az utolsó percekben, hogy Ági mégsem tudott jönni a sikeres qualifikáció ellenére. Majd jövőre jön ő is! :) Előttünk a makói különítmény, Szűcs Erikával az élen. Ők vezettek minket, ők már tavaly is voltak. Az út nem rövid, de legalább hosszú volt! 
Szombaton az első feladat nagyon jól ment! Futam első hely, feladatsor 5. hely! Jobb is lehetett volna ha egy erősebb futamban vagyok. Csak pár másodperccel végeztek a többiek előttem. Kellett volna egy húzó ember! Ezzel nagyon elégedett vagyok! :) Jó kezdés! 
A második feladatban Parker-ék futamában versenyeztem. Ez volt a mélypont, talán egy kis pofont is kaptam! Max súllyal rönknyomás. Max erős feladat. Itt derült ki, hogy még nagyon gyenge vagyok a nemzetközi mezönyhőz! Nagyon hátul végeztem! Hátulról  kellett visszakaparnom magam! Na ez innentől kemény volt!
A harmadik feladat megintcsak jól megyegetett, bár egy picit bennem volt az előző feladat "kudarca". Ebből látszik mennyire pszichológia is a versenysport. Ha mondjuk a rönk az utolsó feladat, szerintem sokkal jobban ment volna az elotte levő! De ez már történelem! Ezzel azért visszajöttem 20-30 közé amit a verseny végéig tartottam.
Az első napnak vége. Töltés, kaja, alvás.
A második nap rám már csak kettő feladat várt. Az utolsó feladatsort már csak a legjobb 10 versenyző csinálhatta meg. Ez volt a döntő! 
Vasárnap egyik feladat se volt igazán az enyém. Az első, a versenyen a negyedik feladat jól ki is tolt velem! Soha eddig nem skierg-eztem még és nagyon meglepett, hogy az utánna levő 70 kilós fat bar vagy kilencvennek érződött! Belassitott rendesen! Ismét egy közepes eredmény. 
Nekem az utolsó feladatban (összességében 5.) volt az ami sose ment nekem, de az utóbbi időben megindult: HSPU. Ráadásul korláton, csuma melyről! Itt a célom már csak a túlélés volt! Ehez képest egész jól ment (mondom: magamhoz képest), majdnem befejeztem a feladatsort. Az előrébb lépéshez viszont ez már nem volt elég! 
Összesítésben a végeredmény 27. hely
Nem vagyok teljesen elégedett ezzel az eredménnyel. Jobbra számítottam. De mindenképpen pozitívan állok a jövőhöz, mivel hatalmas hiányosságra akadtam rá! Az eredmény is ennek a hiányosságnak köszönhető, ez tisztán érződik grafikonok nélkül is! Ezen fogok dolgozni az elkövetkező időben, na meg persze nyakunkon az Open is. Mondjuk oda kell a legkevésbé a fogyatékosságom! :D
Ja igen! Majdnem elfelejtettem! Mostanság mindenki a táplálék kiegészítésről beszél, melyik a legjobb, engem ez támogat vagy éppen az. Én nem kötödök egy gyártóhoz sem, azt használom ami tényleg jó, nekem bevált. És itt jön szoba az a cuccos amit a hétvégén teszteltem! (Tudom, hülye vagyok, az ilyet nem élesben kell) Vagyis kettő! Ezek a Trec nutrition-nak a termékei, az Adrenalin gel és a Recovery gel. Az egyik edzés előtti a másik edzés utáni használatra van, zselés termék. Nekem iszonyat jól működött mindkettő! A versenyen végig koncentrált voltam, végig be tudott tölteni úgy, hogy nem kellett másfél liter folyadékban feloldani, majd meginni semmit! Két szippantás a tubusból és már bent is van. Egyáltalán nem terheli le a gyomromat! És pont mikor a versenyen azon gondolkoztam milyen jó dologra bukkantam rá vettem észre, hogy Lucas Parker épp a levezető evezését csinálja egy feladatsor után a szájában egy hasonló zselével! ;) Durva! Amire én most jövök rá azt ő már rég tudja! :D Nem véletlen olyan jó!
Na ennyi! Legközelebb az openen találkozunk! Szorítsatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése